Kamis, 26 November 2015

Jangkitan Yis Menyembuhkan Asli - Bagaimana untuk menghilangkan Yis kandidiasis Sememangnya

Jangkitan Yis Menyembuhkan Asli - Bagaimana untuk menghilangkan Yis kandidiasis Sememangnya

Selepas ujian kesilapan dan tidak terkira banyaknya ramai wanita dan lelaki cuba jangkitan yis penawar semula jadi. Mereka biasanya pilihan terakhir bagi wanita yang dijangkiti tertekan yang hidup, terutama seksual, terpulang sebelah bawah. Untold juga kesan jangkitan yis berulang serta tekanan emosi kerana terpaksa berurusan dengan mereka berulang-ulang kali.

Terdapat tidak terkira banyaknya yang dikenali sebagai penawar semula jadi untuk yis kandidiasis. Kebanyakannya bekerja untuk mudah untuk menyembuhkan seriawan faraj. Jika anda mengalami kandidiasis kronik walaupun, anda mungkin mahu pendekatan rawatan yang lebih kompleks jangkitan yis dan Candida albicans.

Tanda-tanda jangkitan yis, terutama yang faraj, boleh dengan mudah disembuhkan dengan rawatan rumah seperti yogurt, minyak pokok teh, pes bawang putih, ungu gentian atau cuka epal cider. Terdapat di blog penjelasan yang cukup saya tentang bagaimana untuk menggunakannya.

Anda harus mengelak daripada asid borik sama sekali, tidak kira jika anda mengandung atau tidak kerana ia bukanlah penyembuh semulajadi yang selamat untuk yis candida. Ia boleh menyebabkan pembakaran dan kerengsaan jika anda tidak tahu apa yang anda lakukan.

Mengikuti pendekatan holistik untuk menyembuhkan kulat yis adalah cara kemestian bagi pesakit jangkitan yis kronik dan sistemik. Ia membantu anda membersihkan kulat yis dari badan dan dalam kombinasi dengan diet anti-candida boleh membantu anda mengelakkan berulang lagi.

Mengambil probiotik adalah cara utama untuk mengembalikan bakteria dalaman anda dari badan dan faraj anda. Satu probiotik itu acidophilus. Satu lagi anti-kulat semulajadi adalah bawang putih yang boleh dimakan mentah, biasanya dua tiga sarung tangan setiap hari. Anda juga boleh menggunakan banyak itu dalam masakan.

Seperti yang saya katakan sebelum ini perlu mengikuti diet yis adalah satu kemestian jika anda telah berulang Candida. Asas-asas yang untuk mengelakkan gula, makanan berasaskan yis dan alkohol. Walau bagaimanapun, terdapat banyak sumber diet anti-candida yang anda boleh mencari mereka dalam talian.

Jangkitan yis penawar semula jadi benar-benar boleh membantu anda akhirnya merawat ia untuk kebaikan. Mereka hanya memerlukan lebih kesabaran dan disiplin untuk mempunyai kesan yang diingini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar